جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

استقبال شهردار آستین از فناوری Web3 و پرداخت های رمزنگاری!

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

تگزاس 1 - استقبال شهردار آستین از فناوری Web3 و پرداخت های رمزنگاری!

استیو آدلر، شهردار(Steve Adler) آستین، تگزاس، با پیشنهاد دو ابتکار جدید و آنچه فناوری بلاک چین و پرداخت‌های رمزنگاری می‌تواند برای شهرش بیاورد، این فناوری را کامل پذیرفته است.

هدف اول این است که اطمینان حاصل شود چهارمین شهر بزرگ تگزاس، مزایای فناوری بلاک چین را ترویج می‌کند و برابری، تنوع، دسترسی و گنجاندن را در این اکوسیستم فناوری ارتقا می‌دهد. برای این منظور، آدلر به مدیر شهر(City Manager) دستور داد تا بررسی کند که چگونه شهر می تواند از 3 Web و بلاک چین در 20 زمینه، یعنی قراردادهای هوشمند، مدیریت زنجیره تامین و بیمه گرفته تا هنر، رسانه، جمع آوری سرمایه و تأیید هویت استفاده کند.

“مدیر شهر باید اطمینان حاصل کند که شهر، به ایجاد محیطی در جامعه کمک می‌کند که از ایجاد و توسعه فناوری‌های جدید، از جمله بلاک چین و سایر فناوری‌ها، پروتکل‌ها و برنامه‌های مرتبط با Web3 پشتیبانی می‌کند.”

ابتکار دوم شهردار آدلر به مدیر شهر دستور می دهد تا یک “مطالعه حقیقت یاب” در مورد اینکه چگونه شهر می تواند سیاست های مربوط به بیت کوین (BTC) و ارزهای دیجیتال را اتخاذ کند، انجام دهد. از طریق این تلاش‌ها، به نظر می‌رسد شهردار آدلر می‌خواهد راه‌هایی برای ساکنان آستین بیابد تا قبوض خود را به صورت قانونی با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند.

تگزاس - استقبال شهردار آستین از فناوری Web3 و پرداخت های رمزنگاری!

تحت این ابتکار، مدیر شهر باید راه‌هایی را بیابد که «پذیرش بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال به‌عنوان پرداخت مالیات، هزینه‌ها و جریمه‌های شهرداری» را به عنوان اولین مجموعه سیاست‌هایی که باید بررسی شود، بیابد.

موفقیت این دو ابتکار بر اساس میزان تأثیر برنامه های کاربردی جدید بر زندگی روزمره ساکنان آستین خواهد بود. این پیشنهادات در تاریخ 24 مارس(4 فروردین 1401) در شورای شهر، به رای گذاشته خواهد شد.

شورای شهر آستین حداقل از سال 2020 (1399) که پیشنهادی مبنی بر استفاده از قراردادهای هوشمند برای پروتکل تأیید هویت MyPass ارائه شد، ادغام فناوری بلاک چین را در نظر گرفته است.

آستین با میامی، نیویورک سیتی و ایالت کلرادو در حال گسترش سریع تلاش‌های اکتشافی و اجرای پیشنهادی سیاست‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال میباشند. میامی و نیویورک قبلاً پروژه های کوین خود را در سطح شهر از طریق سیتی کوین (City Coin) در بلاک چین لایه 1 Stacks راه اندازی کرده اند، در حالی که برنامه خود آستین هنوز در حال توسعه است.

فیلادلفیا برای پیوستن به برنامه City Coins ابراز علاقه کرده است، در حالی که جارد پولیس(Jared Polis)، فرماندار کلرادو در مصاحبه ای در 15 فوریه(26 بهمن) گفت که این ایالت، رمزارز را برای “مقادیر مربوط به مالیات ایالت” می پذیرد. او انتظار دارد بعدها، رمزارز را برای طیف گسترده‌تری از خدمات دولتی ایالتی بپذیرد.