جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

الکتریک کپیتال سرمایه گذاری 4.5 میلیون دلاری در صرافی Trisolaris می شود

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • الکتریک کپیتال سرمایه گذاری 4.5 میلیون دلاری در صرافی Trisolaris می شود
BLGFURJHHFG3BKT7WGXCWCHMYU - الکتریک کپیتال سرمایه گذاری 4.5 میلیون دلاری در صرافی Trisolaris می شود

تریسولاریس(Trisolaris)، یک صرافی غیرمتمرکز در پروتکل Near، یک سرمایه گذاری استراتژیک به رهبری Electric Capital با مشارکت Jump Crypto، Dragonfly Capital، Leminscap و Ethereal Ventures و غیره اعلام کرده است. این شرکت در ایمیلی به CoinDesk گفت که سرمایه گذاری در سازمان غیرمتمرکز خودمختار Trisolaris (DAO) بالغ بر 4.5 میلیون دلار بوده است.

طبق گفته DeFiLlama، تریسولاریس دارای ارزش کل 230.7 میلیون دلاری است که روی موتور Aurora قفل شده است. موتور Aurora به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که قراردادهای سازگار با اتریوم را منعقد کنند و کد Solidity را روی بلاک چین لایه 1 Near مستقر کنند.

Aurora در ماه اکتبر 12 میلیون دلار سرمایه جذب کرد و پس از آن نیر یک دور سرمایه گذاری صد میلیون دلاری در ژانویه جمع آوری کرد.

Trisolaris از سرمایه برای گسترش تیم خود برای ادامه سرمایه گذاری در حوزه های محصول کلیدی استفاده خواهد کرد. نقشه راه کوتاه‌مدت شامل بهبود تجربه و زیرساخت معاملاتی، و راه‌اندازی منابع مالی غیرمتمرکز (DeFi) (که مستقیماً وجوه را در یک قرارداد هوشمند ذخیره یا نگهداری می‌کند) و مبادلات زنجیره‌ای متقابل بین Near و Aurora است.

همچنین برنامه‌هایی برای اصلاح توکنومیک پشت توکن بومی TRI و ادغام توکن در پروژه‌های بیشتر اکوسیستم Near وجود دارد.

هفته گذشته، Trisolaris یک محصول جدید مبادله پایدار را راه اندازی کرد که به کاربران اجازه می دهد وجوه خود را بین چندین بازارساز خودکار (AMM) از طریق یک رابط مبادله کنند. Trisolaris امیدوار است این محصول را به بیش از 500 میلیون دلار نقدینگی برساند.