جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اولین ربات ترید با هوش مصنوعی جهان

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

اگر علاقمند به دنیای ارزهای دیجیتال و کسب سود از معاملات پرنوسان آن باشید، حتما می‌دانید که کسب سود از این بازار بدون ابزارهای پیشرفته کار دشواری است. حالا، با استفاده از ربات ترید می‌توانید به شکل قابل توجهی دقت ترید خود را بالاتر ببرید، بازار را تحلیل کنید و کسب سود کنید.

بات‌های ترید، ابزارهایی هستند که به صورت عمومی امکاناتی در اختیار تریدها قرار می‌توانند که بتوانند پوزیشن‌های خود را راحت‌تر مدیریت کنند. این ابزارها معمولا توانایی تحلیل هم ندارند. ابزار ترید هوش مصنوعی با کمک علم هوش مصنوعی توانسته است نواقص موجود در سایر بات‌ها را به خوبی برطرف کند و یک قدم بیشتر به کسب سود مطمئن در بازارهای صعودی و نزولی بردارد.

اولین ربات ترید با هوش مصنوعی

این ابزار Trading Bot که با نام PlayOnBit شناخته می‌شود، می‌تواند با استفاده از تعداد زیاد ورودی‌ها، داده‌ها را از طریق الگوریتم‌های هوش مصنوعی مدلسازی کند و سریعا با توجه به شرایط بازار، پوزیشن‌هایی در یکی از دو جهت صعودی یا نزولی بازار ثبت کند. این بات ترید را می‌توان به صرافی‌هایی مانند بیتمکس یا بایننس متصل کرد و اقدام به کسب سود کرد. به همین دلیل به این ابزار ترید BitMex Bot و یا Binance Bot نیز می‌گویند. نکته جالب توجه این است که برای استفاده از این بات نیازمند دانشی در زمینه ترید یا ارز دیجیتال نیستید و می‌توانید فقط با زدن دکمه خاموش یا روشن آن معاملات را به کار بیاندازید و کسب سود کنید.

چگونه می‌توان با بات ترید PlayOnBit کسب سود کرد؟

 

این بات ترید ویژگی‌های متنوعی دارد که می‎توانید هر کدام از آن‌ها فعال یا غیرفعال کنید. توانایی معامله اتوماتیک یکی از ویژگی‌های این بات ترید است و با خاموش کردن این ویژگی نیز می‌توانید از این بات به شکل یک Trade Assistant  استفاده کنید.

 

قابلیت هوش مصنوعی این بات ترید می‌تواند به خوبی شرایط بازار را بسنجد و تعیین کند که باید پوزیشن شورت یا لانگ در صرافی بیتمکس یا باینس ثبت کند. شما می‌توانید از بخش تحلیل هوش مصنوعی این بات ترید استفاده کنید ولی پوزیشن‌ها را به صورت دستی یا خودکار ثبت کنید. بات ترید PlayOnBit می‌تواند سنتیمت بازار را نیز مورد بررسی قرار بدهد. این ویژگی با درصد بسیار بالایی به خوبی کار می‌کند و می‌تواند آینده بازار را از طریق فاکتورهایی مانند حجم خریدها، بازه‌های زمانی ریزش‌ها و صعودها و ده‌ها اندیکاتور دیگر تحلیل تکنیکال به دست بیاورد. نکته قابل توجهی که در مورد این بات وجود دارد این است که با توجه به ماهیت استفاده از هوش مصنوعی در این بات، با گذر زمان درصد خطای آن در پیش بینی آینده بازار کم و کمتر می‌شود. به بیان دیگر هر چقدر که بیشتر از قابلیت هوش مصنوعی این بات استفاده کنید، سود آوری بیشتری برای شما خواهد داشت چرا که بات توانسته مثل انسان، چیزهای بیشتری در مورد بازار یاد بگیرد.

اگر علاقمند به تریدهای لوریج دار باشید، این بات ترید امکان استفاده از آن را برای شما فراهم کرده است. فقط کافی است این گزینه لورج مورد نظر خود را در تنظیمات آن وارد کنید. طبیعتا هرچقدر که لوریج شما بالاتر باشد ترید شما ریسک بیشتری خواهد داشت. این بات ترید توانایی کنترل سطح ریسک تریدهای شما را دارد.

تریدهای حرفه‌ای معمولا چندین پوزیشن را به صورت همزمان باز می‌کنند و این کار درصد خطا را بالاتر می‌برد. علت این مسئله این است که وقتی تعداد پوزیشن‌ها بیشتر شود، حد ضرر یا همان Stop Loss ‌های تعیین شده هم بیشتر می‌شود. در چنین حالتی ابزاری مانند بات ترید PlayonBit می‌تواند این حد ضررها را بدون دخالت انسان مدیریت کند. این ابزار می‌تواند با با افزایش سود شما این استاپ لاس‌ها را نیز بالاتر ببرد و یا پایین‌تر بیاورد تا نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال شما را دچار ضرر نکند. این ابزار ترید همچنین می‌تواند استاپ لاس‌ها را به صورت خودکار تعیین کند. امکان تنظیم دستی آن‌ها نیز وجود دارد.

layOnBit می‌تواند همین کار را برای حد سود یا Take Profit نیز انجام بدهد. این بات ترید می‌تواند به صورت خودکار حد سودها را عوض کند و در بازارهایی که سودآوری داشته‌اید برایتان سیو سود کند. PlayOnBit همچنین می‌تواند حدسودهای ترکیبی برایتان ایجاد کند که به این قابلیت Multi-Slice Take Profit می‌گویند. این قابلیت باعث می‌شود که سودها را در بخش‌های مختلف با حدهای مختلفی به دست بیاورید.

این بات ترید هوش مصنوعی یک ویژگی خاص دیگر دارد و آن هم این است که در هر تریدی که 8 درصد سود کنید، به صورت خودکار استاپلاس شما را به 4 درصد تغییر می‌دهد. به این ترتیب در هر ترید سودآور حداقل می‌تواند 4 درصد سود کنید و صعودهای ناگهانی در پوزیشن‌های لانگ و سقوط‌های ناگهانی در پوزیشن‌های شورت می‌تواند برای شما سودآوری داشته باشند.

یکی دیگر از ویژگی‌های تریدرهای حرفه‌ای این است که سرمایه خود را به هنگام کسب سودی مقطعی از ترید خارج می‌کنند و با سود به دست آمده ترید را ادامه می‌دهند. این ویژگی که با نام Risk Free شناخته می‌شود، احتمال سودآوری را به صورت قابل توجهی بالاتر می‌برد. در بازار ارزهای دیجیتال که شدت نوسانات بالا است، ریسک فری کردن باعث می‌شود که ضرردهی شما به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند. بات ترید PlayOnBit می‌تواند این کار را به صورت خودکار برایتان انجام بدهد. این ابزار طوری طراحی شده است که با روشن کردن آپشن آن می‌تواند در هر وقت از شب یا روز این کار را انجام بدهد.

درصد بالایی از ضررهای تریدرها مربوط به خطاهای انسانی است. یکی از این خطاها ناشی از تعداد تسک‌های بالایی است که تریدرها باید در بازه‌های زمانی کوتاه انجام بدهند و یا گاهی فراموش می‌کنند که به خوبی آن‌ها را انجام بدهند. حذف نکردن استاپ لاس‌ها یکی از این خطاها است که باعث می‌شود هنگام رسیدن قیمت به این مقدار شما را با ضرر مواجه کند. ابزار ترید PlayOnBit بدون نیاز به دخالت شما می‌تواند استاپ‌های قبلی را حذف کند تا ضرری متوجه شما نشود.

همانطور که دیدید، بات ترید PlayOnBit به عنوان اولین بات ترید با توانایی پیش بینی آینده بازار از طریق هوش مصنوعی می‌تواند کسب سود در بازار را برای شما به راحتی چند کلیک کند و حتی در زمانی که دسترسی به بازار ندارید و در حال استراحت هستید به صورت خودکار برای شما کسب درآمد می‌کند. فرقی ندارد بازار نزولی یا صعودی باشد؛ بات ترید PlayOnBit با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی و طیف وسیعی از ابزارهایی که به صورت خودکار از آن‌ها استفاده می‌کند می‌تواند به کسب درآمد شما کمک کند.

  • استفاده از این ابزار فعلا رایگان بوده و شما می توانید به آسانی در سایت  playonbit.comثبت نام کرده و از پلن رایگان آن استفاده کنید.