جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بازوی سیاست جمهوری خواهان، مقاله ای در مورد مزایا و خطرات رمزارزها منتشر کرد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • بازوی سیاست جمهوری خواهان، مقاله ای در مورد مزایا و خطرات رمزارزها منتشر کرد
PJFHYNU2NFGAJFTJSITF4GBXV4 scaled - بازوی سیاست جمهوری خواهان، مقاله ای در مورد مزایا و خطرات رمزارزها منتشر کرد

بازوی سیاست جمهوری خواهان (GOP) سنای ایالات متحده، یک سند سیاستی در مورد رمزارزها منتشر کرده است که نشان می دهد GOP راه خود را به سمت یک رویکرد یکپارچه تر برای مقررات این صنعت باز می کند.

کمیته سیاست جمهوری خواهان سنا (RPC)، به ریاست سناتور آمریکایی روی بلانت (R-MO)، برای تشکیل اهداف سیاست قانونگذاری برای حزب، و همچنین ارائه تحقیق و تحلیل در مورد موضوعات مختلف کار می کند.

مقاله، سیاست کوتاهی با عنوان “رمزارز وارد جریان اصلی می‌ شود” در 7 آوریل (20 فروردین) منتشر شد و هم مزایا و هم “سمت خطرناک” رمزارزها را بررسی می‌کند. در حالی که این مقاله پتانسیل کریپتو را برای “کاهش هزینه ها و سرعت تراکنش ها و افزایش حریم خصوصی” مطرح می کند، همچنین به نقش کریپتو در “اهداف پلید” مانند پرداخت های حمله ی باج افزاری، کلاهبرداری و قاچاق مواد مخدر اشاره می کند.

اگرچه هیچ چیز در این مقاله اطلاعات جدیدی نیست، اما این مقاله به خودی خود قابل توجه است، زیرا سمت و سوی موضع سیاست جمهوری خواهان را در مورد رمزارزها خیلی منسجم تر نشان می دهد. جمهوری خواهان سنا در مجموع بیشتر از دموکرات های سنا از صنعت کریپتو حمایت کرده‌اند، اما تلاش‌های سیاسی تاکنون پراکنده بوده است.

سطوح مختلف آموزش کریپتو نیز یک چالش در کاپیتول هیل بوده است. در حالی که برخی از قانونگذاران در حوزه این صنعت باهوش هستند، برخی دیگر همانطور که سناتور تد کروز (تگزاس) در موارد متعدد ادعا کرده است، نمی توانند توضیح دهند که “ارز رمزنگاری شده چیست.”

در فرمان اجرایی رئیس جمهور، جو بایدن، در مورد رمزارزها که ماه گذشته صادر شد، او خواستار یک رویکرد کلی از طرف دولت برای مقررات رمزارزها شد. چیزی که در مقاله RPC نیز ذکر شده است. این دستور همچنین از ایالات متحده خواسته است تا به رهبری توسعه دارایی های دیجیتال و ارتقای دسترسی به خدمات مالی مقرون به صرفه ادامه دهد.