جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بانک رمزارزی کتلین لانگ گامی به سمت عضویت در فدرال رزرو برداشته است

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • بانک رمزارزی کتلین لانگ گامی به سمت عضویت در فدرال رزرو برداشته است

بانک رمزارزی آوانتی (Avanti) مستقر در وایومینگ یک گام به سمت دریافت یک حساب اصلی بالقوه در فدرال رزرو، بانک مرکزی ایالات متحده نزدیک‌تر شده است.

 

بانک آوانتی اکنون دارای یک کد رهگیری است که توسط انجمن بانکداران آمریکا (ABA) صادر شده است، که نقطه عطفی در فرآیند دریافت حساب فدرال رزرو است. طبق وب‌سایت ABA، کدهای رهگیری برای شناسایی بانک‌ها برای چک و سایر مقاصد معاملاتی استفاده می‌شوند و فقط برای مؤسسات مالی فدرال یا ایالتی صادر می‌شوند که واجد شرایط داشتن حساب فدرال رزرو هستند. کوین دسک تأیید کرد که یک شماره مسیریابی در وب سایت ABA صادر شده است.

 

تعدادی از موسسات سپرده گذاری ویژه وایومینگ (SPDIs)، از جمله آوانتی و کراکن، مدت هاست که به دنبال حساب های اصلی با فدرال رزرو بوده اند. هر بانکی که چنین حسابی داشته باشد، واجد شرایط واریز وجوه در فدرال رزرو و همچنین استفاده از سیستم پرداخت جهانی است. جولی هیل (Julie Hill)، استاد دانشکده حقوق دانشگاه آلاباما در توئیتر اشاره کرد که آوانتی یک کد رهگیری دریافت کرده است. با این حال، او به CoinDesk گفت که یک کد رهگیری به خودی خود تأییدی بر این نیست که یک بانک دارای یک حساب اصلی است.

 

هر بانکی که سعی می کند یک حساب اصلی دریافت کند باید یک کد رهگیری داشته باشد. هیل گفت که اغلب ABA نظر نامه ای از فدرال رزرو می خواهد که تأیید کند نهاد مورد نظر واجد شرایط است یا نه. هنگامی که شماره صادر شد، فدرال رزرو رسیدگی به درخواست را آغاز خواهد کرد.

 

«من فکر نمی‌کنم فقط به این دلیل که آوانتی کد رهگیری دارد، لزوماً به این معنی است که آن ها یک حساب اصلی دریافت خواهند کرد، اما این معمولاً اولین قدم است. قبل از اینکه بتوانید یک حساب اصلی دریافت کنید، باید یک کد رهگیری داشته باشید.

 

کتلین لانگ (Caitlin Long)، بنیانگذار و مدیر عامل آوانتی، در بیانیه ای که توسط یک سخنگوی به CoinDesk ایمیل شد، گفت: “خوشبین است که فدرال رزرو درخواست های او را برای یک حساب اصلی و عضویت تایید کند.”

 

لانگ، فعال با سابقه ی وال استریت، می گوید: “«آوانتی الزامات مقررات قانونی و احتیاطی را برآورده می کند یا از آن فراتر می رود، و به منظور ایجاد پل ایمن و سالم بین سیستم مالی دلار آمریکا و دارایی های دیجیتال ساخته شده است. ایالت وایومینگ قطب صنعت بلاکچین است.”