جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

براساس گزارشی ، کنیا پذیرش ارزهای دیجیتال را در سال 2022 افزایش می دهد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • براساس گزارشی ، کنیا پذیرش ارزهای دیجیتال را در سال 2022 افزایش می دهد

ماریوس ریتز(Marius Reitz)، مدیر کل Luno در آفریقا، در پیش‌بینی‌های خود برای بازار ارزهای دیجیتال آفریقا برای سال 2022، پیش‌بینی کرده است که کنیا پذیرش ارزهای دیجیتال را افزایش خواهد داد. برای حمایت از این ادعا، رایتز به جایگاه کنیا به عنوان رهبر در حجم معاملات همتا به همتا (P2P) در جهان برای دومین سال متوالی اشاره می کند.

بازار پررونق کریپتوی کنیا

ماریوس ریتز، مدیر کل (GM) صرافی ارزهای دیجیتال Luno در آفریقا، پیش‌بینی کرده است که کنیا برای دومین سال متوالی در بازار ارزهای دیجیتال همتا به همتا در جهان پیشتاز خواهد بود.

مدیر کل در توجیه انتخاب کنیا پیش از کشورهای مهم معمول، در گزارشی به بازار پررونق کریپتو این کشور آفریقای شرقی و همچنین آشنایی مردم کنیا با راه‌حل‌های پرداخت دیجیتال اشاره می‌کند.

در این گزارش به نقل از Reitz توضیح داده شده است “صنعت کریپتو کشور با رشد سریع شرکت‌هایی که راه‌حل‌های مبتنی بر بلاک چین را می‌سازند، در حال رونق است و با توجه به جمعیت جوان، اتصالات تلفن همراه و آشنایی با راه‌حل‌های پرداخت دیجیتال مانند پول موبایل، این کشور به‌عنوان مرکز پیشرو ارز دیجیتال در شرق آفریقا در موقعیتی محکم در سال 2022 قرار دارد.”

Bitcoin.com News قبلاً در مورد افزایش حجم ارزهای دیجیتال همتا به همتا در کنیا گزارش داده بود که منجر به سقوط آفریقای جنوبی و تبدیل شدن به کشوری با دومین حجم بزرگ P2P در آفریقا شد.

رمزارزها به عنوان یک ارز جایگزین

علاوه بر پیش‌بینی تداوم تسلط کنیا بر بازار ارزهای دیجیتال همتا به همتا، Reitz همچنین در این گزارش به توضیح مشکلات ادامه‌دار شرکت‌های آفریقایی که مایل به دسترسی به ارز خارجی از بازارهای رسمی هستند، اشاره می‌کند. او پیش‌بینی می‌کند که این گونه شرکت‌های مستقر در آفریقا مجبور خواهند شد “به ارزهای دیجیتال به عنوان ابزاری جایگزین برای رسیدگی به تراکنش‌های فرامرزی نگاه کنند.”

با این حال، در همان گزارش به نقل رایتز از هشدار داده شده که پیشرفت واقعی در این زمینه نیز به پیشرفت در جبهه نظارتی بستگی دارد. او گفت:

“مشابه بیشتر جنبه‌های صنعت کریپتو، پیشرفت در این زمینه به شدت به یک جو نظارتی مطلوب بستگی دارد و در صورت تحقق این امر، ارزهای دیجیتال می‌توانند به عنوان یک دارایی اصلی برای شرکت‌هایی با فعالیت‌های گسترده در سراسر آفریقا ظاهر شوند.”

علیرغم این موانع و سایر موانع احتمالی، رایتز همچنان بر این باور خود تاکید کرد که آفریقا نسبت به سایر قاره‌ها در موقعیت بهتری برای پذیرش ارزهای دیجیتال قرار دارد.