جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برایان کلی، به بررسی ارتباط بین بیت کوین و نزدک می پردازد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

برایان کلی (Brian Kelly)، مدیر صندوق تامینی، در جریان حضور چهارشنبه خود در برنامه “Fast Money” شبکه CNBC، پیش بینی کرد که هم بیت کوین و هم نزدک می توانند در اوایل سال 2022 (اواخر 1400) روند نزولی داشته باشند:

“همانطور که به سه ماهه اول سال 2022 (سه ماهه آخر 1400) نگاه می کنیم، هم در بیت کوین و هم در نزدک به پایین ترین سطح خود خواهیم رسید و ممکن است آن ها روند نزولی بیشتری داشته باشند.”

کلی خاطرنشان می کند که ارتباط بین بیت کوین و بازارهای نهادی به دلیل این واقعیت که بزرگترین ارز رمزنگاری شده شاهد پذیرش گسترده تر نهادی است، همچنان در حال رشد است. او همچنین به این واقعیت اشاره می‌کند که بیت‌کوین تمایل دارد در شاخص بازار سهام با فناوری سنگین پیشرو باشد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، مدیر عامل گالکسی دیجیتال، مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، اخیرا اظهار داشت که بیت کوین در اوایل سال 2022 به دلیل اصلاح احتمالی در بازار سهام ایالات متحده نمی تواند بالاتر رود. بر اساس نظرسنجی اخیر بانکرات، 70 درصد از پاسخ دهندگان انتظار دارند شاخص S&P 500 نیز کاهش یابد. اعتقاد بر این است که حرکت بانک‌های مرکزی برای تشدید سیاست‌های پولی خود یکی از دلایل اصلی اصلاحات اخیر در رمزارزها و سهام است. فدرال رزرو اخیرا اعلام کرده است که در سال آبنده چندین افزایش نرخ بهره وجود خواهد داشت.

پس از اینکه فدرال رزرو ایالات متحده اعلام کرد که از چهارشنبه گذشته برداشت حمایت پولی خود را با سرعت بیشتری آغاز می کند، نزدک بزرگترین افت روزانه خود در چندین ماه اخیر را به ثبت رساند. سهام اپل، مایکروسافت و آمازون قرمز بودند و به نظر می‌رسید سرمایه‌گذاران در تجارت Big Tech دچار مشکل شده‌اند. نزدک پس از بهبودی از پایین ترین سطح اخیر خود، 20.43 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

بیت کوین نیز 68.12 درصد رشد کرده است و درحال حاضر و گاوها در تلاش برای بازپس گیری سطح اصلی 50,000 دلاری پس از یک سری اقدامات کم جان قیمت برای رشد هستند.