جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تحلیل تکنیکال اتریوم؛ دوشنبه 9 اسفند

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

اتریوم طی دو روز گذشته حدود 20.88 درصد از پایین ترین سطح قیمت خود یعنی 2598 دلار بهبود یافته است. با توجه به اینکه کل بازار شروع به تغییر روند کرده است، انتظار می رود پادشاه آلتکوین ها نیز به رشد خود ادامه دهد و این تنها در صورتی امکان پذیر است که مومنتوم صعودی این ارز همچنان افزایش یابد.

به طور کلی، اتریوم از ابتدای سال جاری در مسیر صعود خود با سطح قیمت بسیار مهمی روبرو بوده است. این مقاومت مهم و بحرانی، تراز 3200 دلار است. این تراز از آگوست 2021 (مرداد ماه) هم به عنوان مقاومت و هم به عنوان یک حمایت مهم بارها تاچ شده است و نقش مهمی در درک پرایس اکشن اتر در آینده ایفا می کند.

چارت اتر 14 - تحلیل تکنیکال اتریوم؛ دوشنبه 9 اسفند

در حال حاضر، اتریوم با 4.57-% کاهش در تایم فریم روزانه، با قیمت 2608 دلار و پایین تر از میانگین متحرک ساده ساعتی 100 معامله می شود. تشکیل چندین کندل دوجی در نمودار ساعتی اتر از بلاتکلیفی میان خریداران و فروشندگان حکایت دارد. در صورت غلبه خریداران، نزدیک ترین مقاومت در حدود منطقه 2640 دلار مانع حرکت گاوها می شود. در صورت عبور از این سطح احتمال می رود قیمت تا سقف قبلی خود در حدود 2800 تا 2830 دلار افزایش یابد.

در مقابل، ادامه روند نزولی امروز می تواند قیمت اتر را ابتدا تا حدود 2430 و سپس تا زیر تراز 2300 دلار پایین بکشد. در نمودار یک ساعته، اندیکاتور RSI پایین تر از سطح 50 قرار داشته و MACD در ناحیه نزولی در حال حرکت است.