جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تحلیل تکنیکال ریپل؛ شنبه 13 فروردین

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

رالی اخیر ریپل (XRP) با برخورد به مقاومت 0.88 دلاری یک اصلاح اندک را تجربه کرد که منجر به کاهش 8.5 درصدی قیمت شد. با این حال، قیمت این کوین از خط روند حمایتی خود برگشت و شکل‌گیری یک الگوی فنجان و دسته را تقویت کرد.

ریپل (XRP) با بازگشت از حمایت 0.7 دلاری در روز 4 مارس (13 اسفند 1400)، یک روند بهبود V شکل را ترسیم کرد. خریداران یک روند صعودی پرنوسان اما ثابت را دنبال کردند که با شکست مقاومت محلی 0.8 دلاری همراه شد.

شکست بعدی خریداران را برای یک مرحله دیگر از حرکت صعودی قیمت آماده کرد، که منجر شد این آلتکوین با 10 درصد افزایش، به سقف نوسانی قبلی خود یعنی 0.88 دلار برسد. روز 28 مارس، خریداران سعی کردند این مقاومت را که با افزایش قابل توجه حجم معاملات همراه بود، پشت سر بگذارند.

چارت ریپل - تحلیل تکنیکال ریپل؛ شنبه 13 فروردین

ولی فروشندگان با همان قدرت قیمت را برگرداندند و باعث شدند کندل روزانه زیر مارک 0.88 دلار بسته شود. معکوس شدن حرکت می تواند این آلتکوین را به مقاومت 0.88 دلار برگردانده و شکل گیری الگوی فنجان و دسته را آشکار کند. این شکست موفقیت آمیز باعث ایجاد یک الگوی صعودی و بهبود بیشتر قیمت می شود.

از طرف دیگر، اگر فروشندگان بتوانند قیمت را به زیر حمایت خط روند بکشانند، ریپل دوباره به حمایت 0.7 دلاری برخورد می کند.

در حال حاضر، ریپل با قیمتی بین میانگین متحرک نمایی 50 و 200 روزه (0.83 دلار در این لحظه) در نوسان است. شکست قاطع هر یک از این میانگین های متحرک تاییدیه بیشتری برای رالی بعدی ارائه می دهد.

مقاومت های اصلی: 0.88، 0.90 و 1 دلار

حمایت های اصلی: 0.80 دلار و 0.7 دلار