جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA)؛ شنبه 20 آذر

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

رمزارز کاردانو(ADA) امروز ، شنبه ، به دنبال جهش از کف های قیمتی هفتگی ناشی از روند نزولی دوروزه خود ،است.

بر اساس گزارشات و شواهد ارائه شده از سوی CryptoCompare، تعداد آدرس‌های فعال در شبکه کاردانو در پی رشد فعالیت‌ زنجیره‌ای، از اکتبر(مهر-آبان) تا نوامبر(آبان-آذر) ،چهار برابر شده است و هزینه‌های تراکنش در این شبکه به طور متوسط ​​از 0.45 دلار به 0.38 دلار کاهش یافته است.

علیرغم اخبار موافق و مثبت در شبکه کاردانو، به نظر می‌رسد که روند بازیابی آن دشوار پیش رود ،زیرا روند تکنیکال همچنان به نفع معامله گران خرسی پیش میرود.

کاردانو با توجه به قرارگیری در شرایط فروش اشباع ، به احتمال زیاد می تواند بازیابی شود

بر اساس نمودار روزانه ، قیمت ADA در نقطه میانی ، کانال نزولی یک ماهه خود معامله می شود که در حدود 1.20 دلار متغیر است.

شاخص 14RSI روزه با قرارگیری در ناحیه فروش اشباع ، به تازگی شروع به رشد کرده است. از این رو ،روند بازیابی قیمت ADA را حمایت می کند.

با این حال، اگر گاوهای ADA موفق شوند قیمت را به بالای مقاومت 1.40 دلاری برسانند ، مومنتوم بازیابی قیمت حفظ خواهد شد.

سپس خریداران با مقاومت قدرتمند 1.52 دلاری مواجه خواهند بود که با خط روند نزولی و میانگین متحرک روزانه 21 نزولی (DMA) برخورد می کند.

بسته شدن کندلی روزانه بالاتر از سطح 1.52 دلاری ، شکست گاوی قیمت از کانال نزولی را تایید می کند. پس از آن ، کاردانو در مسیر صعود به سمت سطح 1.85 دلاری قرار می گیرد ، سطحی که با 50DMA و 200 همسطح است.

Cardano 637747938985013929 300x137 - تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA)؛ شنبه 20 آذر
نمودار روزانه جفت ارز ADA/USD

از سوی دیگر ، در صورتی که گاوها نتوانند با مومنتوم خرسی فعلی مقابله کنند ، ADA به سمت کف قیمت 1.13 دلاری در 4 دسامبر(13 آذر) حرکت خواهد کرد.

با ادامه روند نزولی، فروشندگان به دنبال امتحان کف ماه ژوئیه(تیر) در 1.00 دلار خواهند بود. پس از آن ، حمایت خط روند نزولی در 0.93 دلار، به عنوان امید نهایی گاوهای ADA عمل خواهد کرد.