جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رابرت کیوساکی با دیگر هشدار می دهد، تورم شدید و افسردگی نزدیک است

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • رابرت کیوساکی با دیگر هشدار می دهد، تورم شدید و افسردگی نزدیک است
Screenshot 2022 04 17 at 06 26 21 kiyosaki2.jpg JPEG Image 1280 × 720 pixels — Scaled 89 - رابرت کیوساکی با دیگر هشدار می دهد، تورم شدید و افسردگی نزدیک است

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، روز جمعه یک سری هشدارها در مورد اقتصاد ایالات متحده ارائه کرده است.

کیوساکی در توئیتی نوشت که لحظه Wile E. Coyote و بزرگترین انفجار حباب در راه است. نویسنده مشهور با ادعای اینکه تورم و افسردگی بسیار نزدیک است، خرید طلا، نقره و بیت کوین را “قبل از بیدار شدن کایوت” توصیه می‌کند.

 

Screenshot 2022 04 17 at 06 26 17 kiyosaki tweet.webp WEBP Image 806 × 382 pixels 300x142 - رابرت کیوساکی با دیگر هشدار می دهد، تورم شدید و افسردگی نزدیک است

 

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر معتقد است که بازنشستگی بچه‌های جوان “دزدیده خواهد شد” و خرج کردن 10 تریلیون دلار پول جعلی و بدون پشتوانه در حال پایان است. او دولت ایالات متحده، وال استریت و فدرال رزرو را دزد خواند.

علاوه بر این، کیوساکی در اوایل این ماه توئیت کرد: “وارونگی در بازار رپو (توافقنامه بازخرید، توافقی بین دو طرف است، به نحوی که یک طرف اوراق بهادار خود را به قیمت مشخص، به طرف دیگر می‌فروشد و به‌طور همزمان تعهد می‌کند، که همان اوراق بهادار را به قیمت مشخص و در تاریخ مشخص، در آینده بازخرید کند. نرخ بهره‌ای که در قرارداد ذکر می‌شود، نرخ بهره رپو نامیده می‌شود.)، آخرین باری که این اتفاق افتاد سال 2008 (1387) بود. در سال 2008 من 300 میلیون دلار قرض کردم تا املاک و مستغلات عالی را با قیمت های مقرون به صرفه بخرم. وقت آن است که دوباره پولدار شوید. وقت آن است که باهوش شویم، البته نه حریص.” این نویسنده معروف با تاکید بر اینکه کسب و کارهای ضعیف و سرمایه گذاران حریص شکست خواهند خورد، نوشت:

“مراقب باشید. رکود و سقوط در راه است.”

تعداد زیادی از اقتصاددانان و پیش بینی کنندگان اکنون می گویند که رکود اقتصادی در انتظار آینده اقتصاد ایالات متحده است، زیرا فدرال رزرو همچنان به مبارزه با بالاترین تورم در بیش از 40 سال اخیر ادامه می دهد.

به عنوان مثال، جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان چیس، این هفته گفت که خطر اینکه فدرال رزرو اقتصاد ایالات متحده را به سمت رکود سوق دهد در حال افزایش است. لری سامرز، وزیر خزانه داری سابق نیز گفت که رکود اقتصادی “محتمل ترین” نتیجه برای اقتصاد ایالات متحده است، نه فرود نرم.

علاوه بر این، کیوساکی بارها در مورد یک تصادف عظیم هشدار داده است. او با پیش‌بینی یک “سقوط عظیم بازار سهام” در ماه اکتبر، خاطرنشان کرد که پس از سقوط، ایالات متحده به رکود جدیدی فرو خواهد رفت. وی همچنین هشدار داد که ما در بزرگترین حباب تاریخ جهان هستیم.

ماه گذشته، نویسنده پدر پولدار پدر فقیر گفت که دلار آمریکا در شرف سقوط است و به سرمایه گذاران توصیه کرد طلا، نقره، بیت کوین، اتریوم و سولانا بیشتری بخرند. وی تاکید کرد که جهان در مشکل است و بدهی ملی آمریکا از سقف قابل قبول گذشته است. او همچنین پایان دلار آمریکا را نیز پیش بینی کرد و خاطرنشان کرد که جنگ روسیه و اوکراین باعث می شود رمزارزها به عنوان پناهگاه امن تری نسبت به “پول‌های فیات جعلی” دولت تبدیل شود.