جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سناتور “تد کروز” مقدار زیادی بیت کوین را در کف قیمت خریداری کرده است!

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • سناتور “تد کروز” مقدار زیادی بیت کوین را در کف قیمت خریداری کرده است!
تدکروز - سناتور "تد کروز" مقدار زیادی بیت کوین را در کف قیمت خریداری کرده است!

براساس گزارش منتشر شده روز جمعه 4 فوریه (15 بهمن)، رافائل تد کروز (Rafael ‘Ted’ Cruz)، سناتور جوان جمهوری‌خواه ایالت تگزاس، روز 25 ژانویه (5 بهمن) از طریق کارگزاری ریور بین 15 تا 50 هزار دلار بیت کوین (BTC) خریداری کرده است.

در آن زمان، بیت کوین با قیمتی بین 36 تا 37 هزار دلار معامله می شد. با فرض اینکه او بیت کوین های خود را هنوز نفروخته و هیچ گونه مالیات بر درآمد سرمایه های کوتاه مدتی را متحمل نشده باشد، سود فعلی او در این تراکنش بین 2000 تا 6850 دلار است.

به پیروی از سناتور همکار خود، سینتیا لومیس (Cynthia Lummis) از وایومینگ، کروز همگام با دوره رشد بازار ارزهای دیجیتال به سوی صنعت بلاکچین و ارزهای رمزنگاری شده قدم برداشته است، زیرا ایالت او از مزیت هجوم شرکت های استخراج بیت کوین سود می برد و همین امر موجب افزایش علاقه او به این موضوع شد.

او در مجمع کنگره ایالات متحده از پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری شده در فروشگاه‌های هدیه و دستگاه‌های فروش خودکار حمایت کرده و با تبصره موجود در لایحه زیرساخت که ظاهراً تعریف «کارگزار» را به ماینرها، و احتمالاً حتی به اعتبار‌دهنده‌ها و اعتبارسنجی‌ها نیز تعمیم می‌دهد، مخالفت کرده است.

گفتنی است که اخیراً تعدادی از اعضای کنگره، از جمله سناتورهای دموکرات‌ جیک آچینلوس از ماساچوست و ماری نیومن از ایلینوی، و جمهوری‌خواهانی چون جف ون درو از نیوجرسی و بری مور از آلاباما نیز از دارایی‌های دیجیتال خود یا سهام های مرتبط با آن پرده برداشته اند.

 

منبع: cointelegraph