جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

صرافی FTX آمریکا یکی از 5 شرکتی است که نامه های توقف را از FDIC دریافت کرد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • صرافی FTX آمریکا یکی از 5 شرکتی است که نامه های توقف را از FDIC دریافت کرد
555555555 2 - صرافی FTX آمریکا یکی از 5 شرکتی است که نامه های توقف را از FDIC دریافت کرد

شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) به پنج شرکت به اتهام ارائه اظهارات نادرست در مورد بیمه سپرده های مرتبط با رمزارزها، نامه های توقف و انصراف صادر کرده است.
FDIC روز جمعه یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد که در آن نامه های توقف صرافی ارزهای دیجیتال FTX ایالات متحده و وب سایت های SmartAssets، FDICCrypto، Cryptonews و Cryptosec را افشا کرد. در نامه‌هایی که روز پنج‌شنبه صادر شد، آژانس دولتی ادعا می‌کند که این سازمان‌ها مردم را در مورد برخی محصولات مرتبط با ارزهای دیجیتال که توسط FDIC بیمه شده‌اند، گمراه کرده‌اند.
FDIC در رابطه با این که «برخی از محصولات مرتبط با رمزارز» تحت بیمه FDIC هستند یا اینکه سهام نگهداری شده در حساب‌های کارگزاری تحت بیمه FDIC هستند، گفت: «این اظهارات نادرست یا گمراه‌کننده هستند».
رگولاتور گفت این شرکت ها باید “اقدامات اصلاحی فوری برای رسیدگی به این اظهارات نادرست یا گمراه کننده” در وب سایت ها و حساب های رسانه های اجتماعی خود انجام دهند.

33333333333 - صرافی FTX آمریکا یکی از 5 شرکتی است که نامه های توقف را از FDIC دریافت کرد

FDIC درباره عدم حمایت بیمه ای برای نهادهای غیربانکی، که شامل شرکت های متمرکز بر رمزارز می شود، سخن گفت. در ماه جولای(تیر)، رگولاتور با صدور اطلاعیه‌ای به بانک‌های ایالات متحده توصیه کرد که هنگام ایجاد روابط شخص ثالث با ارائه‌دهندگان خدمات کریپتو، باید ریسک‌ها را ارزیابی و مدیریت کنند. FDIC مجدداً تأکید کرد که در حالی که سپرده‌های بانک‌های بیمه شده تا سقف 250000 دلار در برابر نکول محافظت می‌شوند، چنین پوششی برای شرکت‌های رمزارزی وجود ندارد.