جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

صرافی KuCoin حساب فیات خود را ارائه می دهد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

KuCoin Presents Its Fiat Account - صرافی KuCoin حساب فیات خود را ارائه می دهد

صرافی پیشرو جهانی رمزارزها، KuCoin، به تازگی حساب فیات کوکوین را راه اندازی کرده است. این ویژگی به کاربران در سراسر جهان دسترسی می دهد تا مستقیماً از طریق کارت های بانکی و اعتباری در کوکوین سپرده گذاری کنند. با این کار، کاربران می‌توانند خرید رمزارزها را برای دارایی‌های رمزنگاری اصلی مانند بیت‌کوین، اتریوم، تتر و غیره آغاز کنند.

از آنجایی که صنعت کریپتو برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون جهانی به سرعت در حال گسترش است، چالش‌های زیادی وجود دارد که باید با آن روبرو شوند. به عنوان مثال، یکی از اولین موانعی که باید غلبه کرد، ارائه گزینه ای برای این کاربران برای تبدیل فیات خود به کریپتو است.

به دنبال این، آن ها باید یک کانال فیات بسازند که کاربر پسند، ایمن و کارمزد تراکنش های پایینی ارائه دهد. بنابراین، ویژگی حساب فیات که برای اولین بار در کوکوین ظاهر می شود، مکمل پیشنهادات موجود مرتبط با فیات مانند تجارت فیات P2P خواهد بود. علاوه بر این، پرداخت های فیات شخص ثالث مانند Banxa، BTC Direct و Simplex را نیز تکمیل خواهد کرد.

مدیر عامل این صرافی، Johnny LYU، نظرات خود را در مورد این موضوع به اشتراک می گذارد.

“به عنوان یک “صرافی مردمی”، کوکوین با معرفی محصولات پیشرفته با پیچیدگی کمتر و کارمزد کمتر، به بهبود تجربه برای همه طبقات سرمایه‌گذاران رمزارز ادامه می‌دهد. حساب فیات کوکوین کمک می‌کند تا افراد بیشتری را جذب کنیم و به پذیرش انبوه رمزارزها کمک می‌کند.”

برای برجسته کردن، حساب فیات کوکوین ابتدا از USD پشتیبانی می کند. بنابراین، دارندگان مسترکارت یا ویزا می توانند قبل از تبدیل وجوه به هر دارایی رمزنگاری پشتیبانی شده، از طریق Fast Buy، دلارهای خود را مستقیماً به کوکوین واریز کنند. به زودی، کوکوین قصد دارد از 50 ارز فیات دیگر پشتیبانی کند. به طور خاص، اینها شامل دلار استرالیا، یورو، روبل روسیه و پوند بریتانیا خواهد بود.

در نهایت، در جشن راه اندازی، کوکوین کمپینی را برای پاداش دادن به کاربران خود برگزار می کند. هر روز از ساعت 18:00 به وقت UTC در 2 نوامبر (11 آبان) تا ساعت 18:00 در 5 نوامبر (14 آبان) برگزار خواهد شد. در این مدت، 100 کاربر اولی که تتر را از طریق حساب فیات کوکوین با استفاده از Mastercard، Visa یا Balance خریداری کنند، 50درصد تخفیف در خرید خود دریافت خواهند کرد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با زرین سیگنال نمی‌باشد.

منبع: Coinquora