جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

محققان Finder: قیمت کاردانو تا سال 2030 به 58 دلار می رسد!

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کاردانو 4 - محققان Finder: قیمت کاردانو تا سال 2030 به 58 دلار می رسد!

کاردانو  (ADA) در حال حاضر با قیمت 0.942 دلار معامله می شود که حدود 2.73 درصد کاهش نسبت به روز جمعه و 10.29% کاهش طی یک هفته گذشته را نشان می دهد. حجم معاملات 24 ساعته آن نیز اکنون برابر 1,415,938,600 دلار است.

ولی با وجود عملکرد ضعیف این ارز طی چند ماه گذشته، تحلیلگران همچنان نسبت به آینده آن خوش بین هستند. اینگونه به نظر می رسد که آینده کاردانو تا حد زیادی به معاملات بیشتر و افزایش قیمت در بازار سهام بستگی دارد.

وب سایت مقایسه و تحلیل Finder در جدیدترین نظرسنجی خود، کاردانو و پتانسیل قیمت آن را مورد بررسی قرار داده است. به گفته محققان، قیمت این رمزارز تا سال 2030 به 58 دلار خواهد رسید. این گروه همچنین پیش‌بینی کرده است که این ارز مبتنی بر قراردادهای هوشمند، سال 2022 را با سقف قیمت 2.72 دلار به پایان می رساند.

به روزرسانی های بنیادی در شبکه کاردانو

شبکه بلاک چین کاردانو فعالیت گره سیستم و پیام رسانی خود را در طول این هفته و همزمان با همگام سازی کیف پول خود به روز رسانی کرده است. به علاوه، رابط کاربری لیست استخر استیکینگ خود را بهبود بخشیده و سیستم رای گیری Catalyst را به صورت پویا تغییر داده است. شبکه IOSimPOR دوباره برای ادغام پیشرفت‌های جدید مورد بررسی قرار گرفت؛ ردیابی وضعیت Tvar بررسی شد تا از استحکام آن در طی مراحل آزمایش IOSim و IOSimPOR اطمینان حاصل شود.

در همین حال، بنیاد کاردانو درصدد است با چندین مؤسسه دانشگاهی در راستای مطالعه و تجزیه و تحلیل تمام زمینه های بلاک چین همکاری کند. به عنوان مثال، در حال حاضر، دانشگاه لنکستر در حال کار بر روی یک “مدل خزانه داری مرجع” برای کشف راه حلی بلند مدت برای تامین مالی توسعه بلاک چین کاردانو می باشد.

این شاخص های مهم فاندامنتال می توانند زمینه رشد کاردانو در آینده نزدیک را فراهم کند. به همین جهت شاید این پیش بینی جنجالی تحلیلگران چندان دور از ذهن نباشد.