جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پرداخت حقوق در قالب رمزارز در خارج از ایالات متحده جذابیت بیشتری دارد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • پرداخت حقوق در قالب رمزارز در خارج از ایالات متحده جذابیت بیشتری دارد
1200x800 - پرداخت حقوق در قالب رمزارز در خارج از ایالات متحده جذابیت بیشتری دارد

بنا بر آمار وارقام شرکت جهانی حقوق و دستمزد و استخدام ، دیل (Deel)، برخی از کارکنان در سراسر جهان با وجود اینکه فعلا اقلیت کوچکی  دارند ، ترجیح می‌دهند که حقوق شان در قالب رمزارز پرداخت شود.

بر اساس داده های این شرکت ، از 100,000 کارمندی که در بالغ بر 150 کشور توسط شرکت دیل در شش ماه گذشته  مورد بررسی قرار گرفته است، حدود 2 درصد انتخاب کردند که حداقل بخشی از حقوق شان را در قالب رمزارز دریافت کنند. از زمانی که شرکت دیل در ژوئیه(تیر 1400) سال گذشته گزینه رمزارزی را ارائه کرد ، دو سوم از افرادی که ترجیح دادند حقوق خود را در قالب رمزارز دریافت کنند ، بیت کوین را انتخاب کردند.

screenshot www.bnnbloomberg.ca 2022.02.11 10 11 10 300x169 - پرداخت حقوق در قالب رمزارز در خارج از ایالات متحده جذابیت بیشتری دارد

گفتنی است که شرکت دیل ، کسب و کار هایی که کارمندان و پیمانکاران بین‌المللی را استخدام می‌کنند،را با ارائه خدمات استخدام، انطباق و پرداخت همراهی می کند.

بنا بر اعلام این شرکت ،بیشترین علاقه مندی به خدمات پرداخت رمزارزی در کشور آرژانتین است. این کشور به دلیل نرخ بالای تورم شناخته می شود ، کشوری که یک سوم از کارکنان در آن ، رمزارزها را به عنوان گزینه پرداخت حقوق شان انتخاب کردند. این میزان در نیجریه حدود یک پنجم بود، درحالی که سه درصد از کارکنان برزیلی مایل بودند که حقوق شان در قالب رمزارز پرداخت شود.

در ایالات متحده ، کشوری که چندین بازیکن سرشناس فوتبال و همچنین شهرداران نیویورک و میامی، اریک آدامز (Eric Adams) و فرانسیس سوارز(Francis Suarez)، حقوق های خود را در قالب بیت کوین دریافت کردند ، تنها 1.2 درصد از کارکنان گزینه رمزارز را انتخاب کردند.

با توجه به اینکه قوانین در بسیاری از کشورها، از جمله ایالات متحده، به کارمندان اجازه نمی‌دهد که حقوق خود را در قالب رمزارز دریافت کنند ،پلتفرم رمزارزی سرشناس ، شرکت کوین بیس آماده است که حقوق کارکنان را مستقیماً به رمزارز مورد نظر شان تبدیل کند.