جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پلتفرم Robinhood در پی توسعه به اروپا شرکت Ziglu مستقر در بریتانیا را خریداری می کند

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • پلتفرم Robinhood در پی توسعه به اروپا شرکت Ziglu مستقر در بریتانیا را خریداری می کند
robinhood ziglu - پلتفرم Robinhood در پی توسعه به اروپا شرکت Ziglu مستقر در بریتانیا را خریداری می کند

پلتفرم معاملاتی محبوب Robinhood که مستقر در ایالات متحده می باشد، روز سه شنبه اعلام کرد که قراردادی را برای خرید یک شرکت رمزارزی تحت نظارت Ziglu امضا کرده است.

رابینهود با اشاره به ماموریت خود برای “دموکراتیزه کردن امور مالی برای همه” (دموکراتیزه کردن به معنای دموکراتیک تر کردن یک سازمان است و از نظامی حمایت می کند که در آن همه کاربران دارای حق رأی باشند.)، تأکید کرد: “به همین دلیل است که در اوایل سال جاری، ما اعلام کردیم که اهداف بزرگی را برای شروع راه اندازی پلتفرم رمزارزی خود برای کاربران در سطح بین المللی تعیین کرده‌ایم.” این پلتفرم معاملاتی فهرست شده در نزدک افزود:

“از آنجایی که به دنبال توسعه در سطح بین المللی هستیم، مشتاقیم اعلام کنیم که قراردادی را برای خرید Ziglu Limited، یک موسسه پول الکترونیکی مستقر در بریتانیا و شرکت دارایی های رمزنگاری شده، امضا کرده ایم.”

رابینهود خاطرنشان کرد که این معامله “مشروط به تاییدیه های نظارتی و سایر شرایط مرسوم قراردادها است.”

Ziglu که در سال 2014 (1393) تأسیس شد، به سرمایه گذاران خرد مستقر در بریتانیا اجازه خرید و فروش 11 رمزارز را می دهد. کاربران همچنین می‌توانند از طریق محصولات زیگلو “Boost” سود کسب کنند، با استفاده از کارت نقدی پرداخت کنند، و همچنین بدون کارمزد در سراسر جهان پول انتقال دهند و خرج کنند. شرکت کریپتو بریتانیایی توسط اداره رفتار مالی (FCA) نظارت می شود. ارزش این گروه در نوامبر گذشته (آبان1400) زمانی که 7 میلیون پوند سرمایه جمع آوری کرد، 85 میلیون پوند بوده است.

مارک هیپرسون، مدیرعامل Ziglu اظهار داشت که این دو شرکت “مجموعه اهداف مشترکی دارند” و توضیح داد:

“به عنوان بخشی از رابینهود، ما به گسترش این پلتفرم در سراسر اروپا کمک می‌کنیم و دسترسی بهتر به رمزارزها و مزایای آن را برای میلیون ها کاربر دیگر به ارمغان می‌آوریم.”