جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کارگزاری کریپتو SFOX ،تاییدیه منشور اعتماد را از قانونگذاران وایومینگ دریافت کرد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگزاری کریپتو SFOX ،تاییدیه منشور اعتماد را از قانونگذاران وایومینگ دریافت کرد
ee5393591ee757395641fdda9ec49199 - کارگزاری کریپتو SFOX ،تاییدیه منشور اعتماد را از قانونگذاران وایومینگ دریافت کرد

ایالت وایومینگ، کارگزار ارز دیجیتال SFOX مستقر در کالیفرنیا را برای یک منشور اعتماد تأیید کرده است که به این شرکت اجازه می دهد تا خدمات نگهداری و سایر خدمات مرتبط با رمزنگاری را به مشتریان سازمانی ارائه دهد.
SFOX در اطلاعیه روز سه‌شنبه اعلام کرد که منشور اعتماد وایومینگ به این شرکت اجازه می‌دهد تا در ایالت به عنوان SAFE Trust شرکت کند و خدماتی را به مشتریان سازمانی، مشتریان خصوصی و مشاوران ارائه دهد. طبق گفته این شرکت، SAFE “در نقش های امانتداری مختلف” از جمله امین مستقیم، امین احتیاطی، مشاور اعتماد و محافظ خدمت خواهد کرد.
اکبر ثبانی(Akbar Thobhani)، مدیر عامل SAFE و یکی از بنیانگذاران SFOX، گفت: “منشور جدید ما را قادر می‌سازد تا خدمات سرمایه‌گذاری، تجارت و نگهبانی امن، قابل اعتماد و کارآمد را برای طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیجیتال ارائه دهیم و نیازهای سرمایه‌گذاران، به‌ویژه شرکت‌های کوچک تا متوسط ​​را که تا کنون داشته‌اند، برآورده کنیم.”

بر اساس منشور اعتماد، SFOX اعلام کرد به مشتریانی که به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین (BTC)، اتر (ETH)، سولانا (SOL)، آوالانچ (AVAX) و سایر دارایی ها هستند، خدمات ارائه می‌دهد و دارایی‌های دیجیتال را مطابق با چارچوب قانونی وایومینگ حفظ می‌کند. . SAFE گفت که قصد دارد از رگولاتور بانکی ایالت مجوز بگیرد تا “به عنوان یک نگهبان مستقل، تنظیم شده و واجد شرایط دارایی های دیجیتال عمل کند.”