جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کیف پول های ویندوزی ارز دیجیتال نم

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

اکوسیستم جنبش اقتصاد جدید به دلایل زیادی افراد زیادی را به خود جلب می کند. مهمترین آنها مطمئناً سازوکار اجماعی تازه معرفی شده به نام اثبات اهمیت (POI) است که بعداً در این مقاله به آن می پردازم. علاوه بر این، این کد پایه از ابتدا طراحی شده و توسعه یافته است (بدون فورک سایر پروژه های موجود). و نکته آخر اینکه این ایده از بسیاری جهات محکم و ابتکاری است.

فن آوری

NEM یک پلت فرم بلاکچین همتا به همتا، مقیاس پذیر و آماده برای مشاغل کوچک و شرکتی است. NEM قصد دارد به بخش بانکی نفوذ کند، که عمدتا به شفافیت و تأیید معاملات نیاز دارد. به همین دلیل بلاک چین NEM عمومی است. با این حال NEM همچنین یک بلاکچین خصوصی را برای تأمین نیازهای مشتری ارائه می دهد.

NEM به عنوان یک فناوری دوستانه سبز در نظر گرفته می شود زیرا 100 برابر کمتر از بیت کوین برای کارهای شبکه از برق استفاده می کند. این امر با استفاده از سازوکار اجماع POI امکان پذیر است، که انرژی آن به اندازه POW یا POS نیست.

NEM به مشتریان اجازه می دهد تا سیستم های دارایی دلخواه را ایجاد کنند. مشتریان نحوه شکل گیری بلاکچین NEM، نحوه انجام کار و نحوه استفاده از آن را تعریف می کنند. این پتانسیل بسیار زیاد است زیرا می توان از آن در fintech، تدارکات، مبادله، ICO، ذخیره اسناد، احراز هویت غیرمتمرکز، نظامی، پزشکی و بسیاری از مشاغل دیگر استفاده کرد.

نحوه ذخیره سازی ارز دیجیتال نم چگونه صورت می پذیرد؟

همانطور که در فایلهای آموزشی قبلی اشاره کردیم، برای ذخیره سازی ارز های دیجیتال خود می بایست مکانی امن را برای آنها انتخاب کنید، در دنیای ارز های دیجیتال می توانید برای مراقبت از آنها از کیف پول استفاده کنید و از هک و دزدیده نشدن آنها اطمینان حاصل کنید، برای اطلاعات بیشتر موارد زیر را مطالعه نمایید: (در این قسمت میخواهیم شما را با کیف پولهای ویندوزی آشنا نماییم)

کیف پولهای دسک تاپ

می توانید این موارد را در رایانه خود بارگیری و نصب کنید. آنها فقط در این رایانه کار می کنند و قابل دسترسی هستند. آنها از امن ترین کیف پول ها هستند، مگر اینکه کامپیوتر شما هک شده یا توسط ویروس مورد حمله قرار گیرد. بهترین کیف پول نم دسک تاپ Nem Nano Wallet است.

NEM Nano Wallet یک نسخه سبک از کیف پول NEM برای کسانی است که نمی خواهند یک گره کامل ایجاد کنند و زنجیره بلوک را ذخیره کنند. به کاربران امکان می دهد XEM ، mosiacs و پیام را به هر آدرس / فضای نامی ارسال کنند. همچنین این امکان را برای حساب های چند عاملی و چند کاربره فراهم می کند. کاربران می توانند مستقیماً روی کیف پول از طریق صرافی متغیر Changelly Instant Exchange خرید و فروش کنند.

هنگامی که یک کیف پول ساده ایجاد می کنید، NanoWallet یک فایل yourwallet.wlt ایجاد می کند که حاوی کلید خصوصی شما است. پرونده با رمز عبور شما رمزگذاری شده است. اگر می خواهید کیف پول را به رایانه دیگری وارد کنید، به پرونده .wlt و رمزعبور نیاز دارید.

کیف پول NEM Desktop یک کیف پول مبتنی بر دسک تاپ است ، که به منظور ذخیره سازی و مدیریت سریع توکن های XEM طراحی شده است. این کیف پول با سیستم عامل های Mac ، Windows و Linux سازگار است. رابط کاربری و مراحل نصب برای دسترسی حتی مبتدیان بسیار راحت است. شما حتی می توانید یک حساب چند امضایی یا چند کاربره ایجاد کنید و بهترین قسمت این است که شما می توانید بر روی کلیدهای خصوصی خود کاملاً کنترل داشته باشید و آن را به عنوان یکی از برترین کیف پول های XEM در سال 2019 مطابق بررسی کیف پول NEM قرار دهید.

 

اکسودوس

Exodus یک کیف پول رمزپایه پشتیبانی شده روی دسک تاپ است (که اخیراً پشتیبانی از Android و iOS را شروع کرده است)، برای ذخیره چندین ارز رمزپایه از جمله NEM مناسب است. Exodus تقریباً از سی ارز رمزنگاری شده از جمله NEM ، Tether ، Bitcoin ، Ethereum ، XRP ، Dash ، Litecoin ، Zcash پشتیبانی می کند. Exodus یکی از بهترین کیف پول های NEM برای مبتدیان است زیرا دارای رابط کاربری آسان با ویژگی های بسیار خوب طراحی شده است. معاملات از طریق شبکه رمزنگاری می تواند از طریق کیف پول Exodus مستقیماً در جایی انجام شود که هزینه تراکنش به شبکه و نه Exodus پرداخت می شود.

نتیجه گیری

جالب است بدانید که نم پتانسیل انقلابی شدن دارد! در واقع این سیستم عامل رمز نگاری شده قصد دارد جهان را برای همیشه دستخوش تغییرات خود کند! خبر خوب این که آنها پلتفرم رمزنگاری شده خود را برای طیف گسترده ای از برنامه ها ارائه می دهد! هرچه XEM بیشتری معامله کنید ، اهمیت شما برای شبکه بیشتر است، اما همچنین به دلیل شرکت در شبکه با مبادله ارز با سایر کاربران، پاداش خواهید گرفت.

حال ما از شما در انتهای مقاله ای که مطالعه کردیم می پرسیم:

  • آیا می توان NEM را به عنوان امنیت غیرقانونی طبقه بندی کرد و قیمت آن نزدیک به صفر کرد؟
  • آیا تیم می تواند آنچه را که در نظر گرفته اند تحویل دهد بدون اینکه در این بین فناوری بهتری راه اندازی شود.
  • آیا یک سیستم عامل رمزنگاری دیگر بازاری را خواهد گرفت که NEM برای آن تلاش می کند؟

همانطور که در مقاله بالا ذکر شد ، پیش بینی قیمت چنین دارایی مشکل ساز است. باید مواظب افرادی باشید که ادعا می کنند دقیقاً می دانند ارز رمزنگاری شده به چه قیمتی برسد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نباید در NEM سرمایه گذاری کنید. اگر تصمیم به سرمایه گذاری دارید، بیش از توان مالی خود را برای از دست دادن در معرض خطر قرار ندهید و مطمئن شوید که اگر پروژه به دلایلی از کار بیفتد و سرمایه شما به صفر برسد، زندگی شما تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.