جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

درخشش بانک در بازار نزولی کریپتو! منتظر افزایش ۳۰ درصدی قیمت باشیم؟

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • درخشش بانک در بازار نزولی کریپتو! منتظر افزایش ۳۰ درصدی قیمت باشیم؟

برخلاف روند نزولی بازار کریپتو، قیمت بانک (BONK)، میم‌کوین محبوب مبتنی بر سولانا، با افزایش روبه‌رو شده است.

در ۲۴ ساعت گذشته، میم کوین بانک با بیش از ۵ درصد افزایش، به بالاترین حد روزانه ۰.۰۰۰۰۱۶۶۳ دلار رسید. این افزایش قیمت باعث جلب توجه فعالان بازار کریپتو و همچنین منجر به افزایش ۱۶ درصدی سود باز شده است.

با اینکه، در حال حاضر، بانک کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۶۱ دلار معامله می‌شود، اما همچنان نسبت به سایر ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت‌کوین، اتریوم، سولانا و بایننس کوین عملکرد بهتری داشته است.

حجم معاملات بانک نیز در همین مدت، بیش از ۵۶ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده مشارکت بالای معامله‌گران در میان سقوط اخیر بازار است.

تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهند که بانک نزدیک به سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار قرار دارد و در طرف مقابل، با مقاومت قوی خط روند نزولی و همچنین مقاومت افقی در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۶۴ دلار مواجه است.

اگر قیمت بانک بتواند از این موانع عبور کند، ممکن است در روزهای آینده، با افزایش۳۰ درصدی به سطح ۰.۰۰۰۰۲۱۳ دلار برسد.

همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه اشباع فروش قرار دارد که می‌تواند نشان‌دهنده معکوس شدن قیمت به سمت صعودی در آینده نزدیک باشد.

علاوه بر این، معیارهای کلیدی درون‌زنجیره‌ای نیز به دیدگاه صعودی بانک کمک می‌کنند. نسبت لانگ/شورت (Long/Short) میم کوین بانک، به حدود ۱.۱۱۲، رسیده که بالاترین سطح از ماه آگوست است و احساسات صعودی قوی را نشان می‌دهد.

در همین راستا، داده‌ها نشان می‌دهد که ۵۳ درصد از معامله‌گران برتر پوزیشن لانگ و ۴۷ درصد پوزیشن شورت دارند.

قابل توجه است که ترکیب افزایش ۱۶ درصدی سود باز در ۲۴ ساعت گذشته و همچنین نسبت لانگ/شورت بالای ۱، یک نشانه قوی از صعودی بودن بازار بانک است.