جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پیش‌بینی قیمت کاردانو؛ گاوها در آستانه ورود به بازار!

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

قیمت کاردانو طی هفته گذشته حدود ۷ درصد کاهش داشته اما طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۰.۹ درصدی به ۰.۳۲۳۳ دلار رسیده است. در حال حاضر، کاردانو نزدیک به سطح حمایتی مهمی در حدود ۰.۳۱۷۲ دلار معامله می‌شود که در گذشته باعث تغییر روند نزولی به صعودی شده است.

با این حال، قیمت ADA در زیر یک خط روند نزولی قرار دارد که ممکن است فشار فروش بیشتری ایجاد کند. در صورت شکسته شدن سطح حمایت یادشده، قیمت حمایت بعدی در ۰.۲۷۷۴ دلار را آزمایش خواهد کرد.

در ۲۴ ساعت گذشته، تراکنش‌های بزرگ کاردانو ۸.۵۶ درصد افزایش یافته‌اند که نشان‌دهنده فعالیت نهنگ‌ها و آماده شدن آنها برای تغییرات احتمالی قیمت است. این فعالیت نهنگ‌ها می‌تواند تاثیر تثبیت‌کننده‌ای بر بازار داشته باشد؛ به ویژه اگر انباشت در قیمت‌های پایین ادامه یابد.

همچنین، افزایش ۱.۹.۴۱ درصدی تعداد آدرس‌های فعال نشان‌دهنده توجه بیشتر کاربران به کاردانو است که می‌تواند باعث افزایش فعالیت‌های معاملاتی شود.

یک سطح لیکوییدیتی حدود ۹۹۰ هزار دلاری از کاردانو وجود دارد که در صورت افت بیشتر قیمت، خطر فروش‌ گسترده را به همراه دارد.

داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نیز نشان‌دهنده سوگیری نزولی بازار است و احتمال کاهش قیمت به سطح ۰.۳۱۶۹ دلار پیش از شروع صعود دوباره وجود دارد.

از نظر تکنیکال، اندیکاتور استوکاستیک در منطقه اشباع فروش قرار دارد که احتمال یک بازگشت صعودی را نشان می‌دهد. با این حال، روند کلی بازار همچنان نزولی است؛ مگر اینکه قیمت بر سطح مقاومت پیش روی خود غلبه کند.