جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

توضیح مدیر عامل بایننس در خصوص عامل هیجان انگیز در سال 2022

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

717 aHR0cHM6Ly9zMy5jb2ludGVsZWdyYXBoLmNvbS91cGxvYWRzLzIwMjItMDQvODU2YmY0ZmMtNjY4NS00YTkzLWE4MGEtMDM5ODljZTk2NmVkLmpwZw - توضیح مدیر عامل بایننس در خصوص عامل هیجان انگیز  در سال 2022

در طول هفته بلاک چین، چانگ پنگ ژائو(Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس، بزرگترین صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال در جهان، با جو هال(Joe Hall)، خبرنگار کوین تلگراف برای یک مصاحبه اختصاصی به گفتگو نشست. هنگامی که از ژائو پرسیده شد که در سال 2022 چه چیزی او را بیشتر از همه در کریپتو هیجان زده می کند، گفت: “ما اکنون شاهد قانونگذارانی هستیم که می خواهند بخشی از این صنعت باشند. بنابراین فکر می کنم این یکی از اساسی ترین چیزهایی است که ما وارد آن می شویم.”
“چندین کشور، مانند ایالات متحده، فرمان اجرایی در مورد استیبل کوین‌ها صادر کردند. دبی همراه با بحرین یک چارچوب نظارتی ایجاد کرد و تعدادی مجوز برای بازیگران بزرگ صادر کرد.”

مدیر عامل بایننس سپس توضیح داد که چگونه فرانسه، پرتغال، سوئد و جبل الطارق قوانین مثبتی را در مورد ارزهای دیجیتال وضع کرده اند. علاوه بر این، ژائو همچنین اشتیاق خود را برای نوآوری های اخیر، مانند متاورس و GameFi ابراز کرد.
ژائو چارچوب نظارتی دولت فرانسه را ستایش کرد و گفت: “در برپایی این کنفرانس، تیم ما اجازه گرفت تا بنرهای بایننس را در Palais Brongniart [بورس تاریخی بورس پاریس] قرار دهد. “
بیش از 60 درصد از شرکت‌های معمولی هنگام ورود به بلاک چین در فرانسه سود کسب کرده‌اند، در حالی که این رقم برای بازار جهانی تنها 20 درصد است. کارکنان کوین تلگراف در حال پوشش دادن هفته بلاک چین در پاریس هستند.