جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مایکرواستراتژی وعده خرید بیت کوین های بیشتری را می دهد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

72R5RRWXF5GD7IKG737QCB7SM4 - مایکرواستراتژی وعده خرید بیت کوین های بیشتری را می دهد

مایکل سیلور، مدیر عامل MicroStrategy، در نامه ای که پنجشنبه منتشر شد، گنجینه بیت کوین چند میلیارد دلاری خود را “موفقیت فوق العاده” در افزایش ارزش سهامداران خواند.

او نوشت: “استفاده از بیت کوین به عنوان دارایی ذخیره اولیه، خزانه ما را از رقبای معمولی متمایز کرد و نام تجاری ما را ارتقا داده است.”

او گفت: “ما به شدت هر دو استراتژی، خرید و انباشت را دنبال خواهیم کرد.”

او نوشت که مایکرواستراتژی 3.97 میلیارد دلار برای به دست آوردن 129218 بیت کوین با میانگین 30700 دلار برای هر واحد هزینه کرده است. با میانگین خرید های بیت کوین، قیمت تمام شده برای بیت کوین هایمان، اکنون نزدیک به 10000 دلار بالاتر از قیمت کنونی می باشد که این سود خوبی برای ما دارد، البته نه به اندازه زمانی که BTC به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 69000 دلار رسیده بود.

استراتژی خرید سیلور به طور فزاینده ای باعث رشد خلاقانه شده است. آنچه که به طور آزمایشی با پول نقد اضافی انباشته شده در طول قرنطینه ویروس کرونا آغاز شد، مانند فروش سهام، ارائه اسکناس قابل تبدیل و وام‌های رمزارزی را به همراه داشت. همه ی این اقدامات برای خرید بیت کوین بیشتر بود. سیلور گفت که مایکرواستراتژی بزرگترین ترازنامه بیت کوین وال استریت را دارد.

برای اولین بار، سیلور “شخصا” پوشش بیمه مسئولیت تیم های اجرایی را توضیح می دهد. مایکرواستراتژی در ژوئن گذشته (خرداد 1400) طرح شرکتی خود را کنار گذاشت، زیرا “جدید بودن” استراتژی خرید بیت‌کوین آن، نرخ‌ها را بسیار بالا می‌برد.

بر اساس این اسناد، پرداخت پاداش مدیران تا حدودی تحت تأثیر مشارکت آن ها در استراتژی بیت کوین است. و چهار مدیر خارجی مایکرواستراتژی همچنان حقوق های اتاق هیئت مدیره خود را به جای پول نقد به بیت کوین دریافت می کنند که در شرکت های بزرگ آمریکا امری نادر است.

همه اینها در یک شرکت با یک پادشاه بلامنازع است. مایکل سیلور دارای 68.1 درصد از “کل قدرت رای” در شرکتی است که او در اواخر سال 1989 تأسیس کرده است. او یکی از با سابقه ترین مدیران وال استریت است.